EN
Biol.ir,بیول,آشنایی با کرم فاقد چربی Zero Oil

آشنایی با کرم فاقد چربی Zero Oil

05 تیر 1401 بازدید : 1,978 نظرات : 0
هر نوع پوستی، حتی پوست‌ چرب، به یک مرطوب‌کننده‌ی مناسب احتیاج دارد تا با حفظ طراوت و درخشش طبیعی پوست، از کم‌آبی و دهیدراته شدن آن جلوگیری کند.

کرم مرطوب کننده و آبرسان مخصوص پوست چرب زیرو اویل


کرم زیرو اویل یک محصول همه‌فن حریف برای پوست‌های چرب است که برای دست، صورت و بدن شما طراحی شده. شاید فکر کنید که پوست چرب، احتیاجی به کرم مرطوب کننده ندارد اما این تصور، نادرست است. چرب بودن پوست، به آن معنی نیست که پوست از رطوبت کافی برخوردار است. هر نوع پوستی، فارغ از خشک یا چرب بودن، می‌تواند کم آب یا دهیدارته شود و در نتیجه خیلی زود سلامت و لطافت خود را از دست بدهد.

 

اما چه محصولی برای آبرسانی به پوست چرب مناسب است؟


بسیاری از افرادی که پوست چرب دارند، ممکن است در پیدا کردن محصول مناسب پوست خود دچار مشکل شوند. مرطوب کننده‌ی پوست چرب، باید خصوصیات ویژه‌ای داشته باشد:

·        غیرکمدون‌زا (non-comedogenic)

·        سبک و زودجذب

·        کنترل منافذ پوست

·        بدون حس سنگینی

·        عدم ایجاد آکنه

 

 

ژل کرم Zero Oil  بیول چه ویژگی‌هایی دارد؟


کرم ژل زیرو اویل بیول همانطور که از اسمش پیداست کاملا فاقد چربی و غیر کمدون زا است. محصولات غیر کمدون زا مناسب پوست‌های مستعد جوش هستند و با جلوگیری از بسته شدن منافذ از جوش‌‌های زیرپوستی جلوگیری می‌کنند.

 بافت سبک به همراه درصد رطوبت بالا، کرم ژل زیرواویل بیول را به مناسب‌ترین انتخاب برای آبرسانی به انواع پوست، به ویژه پوست‌های چرب تبدیل کرده است. یکی از ویژگی‌های مهم ژل‌کرم‌های بیول امکان استفاده از آن‌ها به عنوان پرایمر آرایشی است. چراکه بافت مخملی و ماتی که این کرم روی پوست صورت به جا می‌گذارد زیرساز فوق‌العاده‌ای برای کرم‌پودر شما محسوب می‌شود.

 از ترکیبات شگفت انگیز این محصول می‌توان به شی باتر، پروتئین ابریشم هیدرولیز شده و عصاره‌ی آلوئه ورا اشاره کرد. این محصول را می‌توانید در ۳ مدل و با ۳ عصاره و رایحه مجزا تهیه کنید.

 

ژل کرم زیرواویل بیول حاوی آلوئه ورا


ژل‌کرم زیرو اویل حاوی آلوئه‌ورا یک آبرسان بی‌نظیر برای پوست‌های چرب و مختلط است. علاوه بر آن رایحه‌ی گیاهی و باطراوت این محصول، دوستداران طبیعت و محصولات طبیعی را نیز مجذوب خود می‌کند.

 

ژل کرم زیرواویل بیول حاوی ژل رویال


از خواص شگفت انگیز رویال ژلی برای پوست می‌توان به ترمیم کنندگی و مرطوب کنندگی فوق العاده‌ی این ماده‌ی طبیعی اشاره کرد. کرم ژل زیرو اویل بیول با داشتن ژل رویال علاوه بر خواص بازسازی کننده‌ی پوست، دارای رایحه‌ی میوه‌ای و ملایم است که روتین مراقبت از پوستتان را دوست‌داشتنی‌تر می‌کند.

 

ژل کرم زیرو اویل بیول حاوی پروتئین ابریشم


پروتئین ابریشم (Silk Protein) که به صورت هیدرولیز شده در این محصول به کار رفته، سبکی و نرمی ابریشم را به مزایای دیگر ژل کرم زیرو اویل بیول می‌افزاید. ژل کرم سیلک پروتئین بیول، لطافت و شادابی را بدون ایجاد احساس سنگینی و با جذب سریع به انواع پوست هدیه می‌د

 

 

تاکنون نظری ثبت نشده است . شما اولین نفری باشید که نظر میدهد !
پيام

پيام