EN
Biol.ir,بیول,برس مو بامبو جادوی سلامتی مو

برس مو بامبو جادوی سلامتی مو

28 فروردین 1398 بازدید : 10,972 نظرات : 0
مزایای استفاده از برس بامبو در حفظ سلامت مو بسیار زیاد است، در این مقاله به تعدادی از این مزایا اشاره خواهیم کرد.

برس های موی بامبو یکی از زیباترین و باکیفیت ترین محصولاتی است که علاوه بر چشم نواز بودن، تاثیر مناسبی بر  سلامت موها دارد. استفاده مستمر از برس مو بامبو به حفظ سلامت مو کمک شایانی خواهد کرد. از آنجاکه سوزنهای برس مو بامبو بیول بیوتی ازجنس بامبو است به نرم شدن تارهای کمک شایانی می کند. چراکه چربی کف سر به صورت یکنواخت میان تارهای مو توزیع می شود.

 الکتریسته ساکن تاثیر بسزایی در جذب گرد و غبار و آلودگی های محیطی دارد که باعث ایجاد آلرژی های پوست سر می گردد. وجود آلرژی باعث خارش و آسیب به پوست سر شده و این حالت به افزایش ریزش مو کمک خواهد کرد؛ جالب است بدانید  استفاده از برس مو بامبو باعث، عدم ایجاد الکتریسته ساکن در زمان استفاده می گردد؛ این خصوصیت برس موی بامبو را جهت استفاده افرادی که ریزش مو دارند و یا به تازگی مو کاشته اند مناسب نموده است. موخوره نیز یکی از بیمارهای شایع مو است که الکتریسته ساکن در آن تاثیرگذار است، و استفاده از برس مو بامبو در جلوگیری از ایجاد آن کمک خواهد کرد.

برس مو بامبو بدون اینکه به مو آسیب و یا باعث شکسته شدن تارهای مو گردد به بازشدن گره مو کمک می کند. ماساژ پوست سر توسط سوزن های بامبو نیز به گردش مناسب خون و افزایش دریافت مواد مغذی به فولیکول تارهای مو می گردد.

در طراحی و تولید برس مو بامبو بیول بیوتی تولز استفاده از با کیفیت ترین چوب بامبو ساچوان (این منطقه تولید کننده مرغوب ترین چوب بامبو جهان است) با بدنه ای یک تیکه از جمله مزایای این محصول است که در حفظ سلامتی مو شما و داشتن برس موی ماندگار موثر است.

خانواده محصولات بیول در تلاش است با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت جایگاه مناسبی در میان مصرف کنندگان ایرانی کسب و رضایت آنها را جلب کند. 

تاکنون نظری ثبت نشده است . شما اولین نفری باشید که نظر میدهد !
پيام

پيام