EN
Biol.ir,بیول,آفتاب،تابستان، آسیب

آفتاب،تابستان، آسیب

12 آبان 1397 بازدید : 4,937 نظرات : 0
پس از یک تابستان لذت بخش که خود را در معرض آفتاب و حرارت قرار دادید، وقت آن رسیده به موهایتان کاملا رسیدگی کنید. پس از یک تابستان لذت بخش هیچ چیز مثل موهای آسیب دیده حال خوب رو از شما نمیگیره. اما نگران نباشید، روزهایی با موهای زیبا در انتظار شما است! ما یک برنامه گره گشا که هرگونه قفلی را از زندگی موهای شما باز خواهد کرد، به شما ارائه می دهیم. با کارشناسان ما همراه باشید تا آسیب های بروز کرده در تابستان را از بین ببریم.

ترمیم آسیب های تابستانی

 

رطوبت از دست رفته را تامین کنید.

شهریور ماه، با موهای خشکی مواجه می شوید. چاره کار استفاده از ماسک های غلیظ تر چون ماسک موهای کاسه ای جدید بیول؛ ماسک مو جوانه گندم و هلو، ماسک مو کاکائو یا ماسک مو شیرعسل بیول، به همراه شامپوهای حاوی نرم کننده و خود نرم کننده است. دقت کنید این نوع خشکی در ریشه مو وجود ندارد؛ از ماسک مو و نرم کننده در قسمت هایی که آسیب دیده است از وسط تار مو تا نوک مو استفاده کنید.

 

موهای خود را به آرامی شانه کنید.

استفاده از روشهای سنتی چون روغن نارگیل، روغن بادام و ... از جمله روشهایی است که به ترمیم مو و شانه نمودن راحت آن کمک می کند. از مرطوب کننده های دیگری چون اسپری های دوفاز آبرسان خصوصا اسپری دوفاز آرگان بیول نیز می توانید استفاده و موهای خود را به آرامی شانه کنید، دقت کنید در زمان استفاده از اسپری دوفاز موهای شما دونم باشد و مقداری رطوبت روی موهای شما وجود داشته باشد. پیشنهاد می شود موهای خود را باحوله خشک کنید، ولی اگر میگرن یا سینوزیت دارید ، لازم است حتما ازسشوار استفاده کنید؛ بهترین روش، استفاده از سرم کریستال مو بیول، پیش از سشوار کشیدن به جای استفاده از سرم های دوفاز بیول است. شانه نمودن موهای آسیب دیده تابستانی شما، ممکن است دشوار باشند ولی با استفاده از شانه های با فاصله به آرامی موهای خود را شانه کنید.

 

وز مو را کم کنید.

اگر موهای شما در مقایسه با قبل از تابستان بیش از حد وز شده است، استفاده از اسپری دوفاز ضد وز بیول را به شما پیشنهاد می کنیم. این اسپری با نفوذ در کوکتیل های مو و دارا بودن عصاره آلوئه ورا باعث می شود، موهای شما ظاهری مناسب پیدا نموده و حالت وز خود را از دست بدهد.

 

زندگی را به رنگ موهای خود برگردانید.

نمک، خورشید و کلر میتوانند موهای شما را خشن و بیحال کنند، مخصوصا اگر قبل از آن رنگ مو استفاده نموده اید. برای بازگرداندن شکوه  سابق رنگ مو خود، از محصولاتی استفاده کنید که حاوی کراتین باشد، زمانیکه موهای شما حالت خوب گذشته را پیدا کرد، مستقیم به سالن بروید و موهای خود را رنگ دلخواه کنید. بمنظور محافظت بیشتر و حفظ رنگ مو از ماسک موهای مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید. ماسک موی انار بیول، مخصوص موهای رنگ شده است.

 

جلوی ضرر بیشتر را بگیرید.

کلر، آفتاب، نمک و کشیده شدن مو بر اثر دم اسبی بستن آنها می تواند به آسیب انتهای موها منجر گردد. نوک موهای خود را بچینید تا دنیای آسیب دیده موهای خود را عوض کنید. پیرایش مو به شما کمک می کند جلوی آسیب بیشتر را گرفته و ظاهر شما را تغییر دهد.

 

تابستان و زیبایی اش، خورشید درخشان و آسیبش را نیز در بر دارد، بنابراین بهتر است با استفاده از محصولات مراقبت کننده و ترمیم کننده موهای زیبای خود را ترمیم کنید. بیول با محصولات باکیفیت فرموله شده آلمانی خود در کنار شما برایتان آرزوی موفقیت و شادی می نماید.

 

تاکنون نظری ثبت نشده است . شما اولین نفری باشید که نظر میدهد !
پيام

پيام