EN
Biol.ir,بیول,موخوره درمان دارد

موخوره درمان دارد

22 آذر 1396 بازدید : 10,764 نظرات : 1
شاید شما هم یکبار در طول زندگی دچاره موخوره شده باشید، ولی آیا بنظرتون مو خوره درمان ندارد، برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنم این مطلب را بخونید

موخوره یک یا چند شاخه شدن تار مو گفته میشه که اگر بش رسیدگی نکنید تا انتها پیش میره، بسیاری از خانم ها در طول زندگی با این پدیده مواجه شده اند، و حداقل یکبار موخوره را تجربه کرده اند.

موخوره به دلایل مختلفی ایجاد میشه، به طور کلی اصلی ترین دلیل ایجاد موخوره خشکی مو است؛ علت موخوره آسیب دیدن بخش مرکزی تار مو (مدولا) است.آسیب اصلی را گرمای سشوار و اتوی مو به این لایه میزند.
از طرف دیگر کمبود مواد مغذی هم باعث ایجاد موخوره و شکنندگی تار مو می شود که بهترین راه درمان آن، استفاده از ماسک موهای داخل حمام و اسپری دوفاز و ماسک موهای خارج حمام و روشهای سنتی مثل روغن نارگیل و فندق در پنج دقیقه اول پس از خروج از حمام می باشد. استفاده از لوازم آرایش و رنگ موهایی که کمتر به مو آسیب میزنه و باعث خشکی موها میشه به پیشگیری از بروز موخوره کمک میکنه؛ زمان انتخاب محصولات حتماً به مواد تشکیل دهنده اونها دقت کنید. کراتین هیدرولیز شده، ویتامین های مختلف  در محصول ببنید، اگر موهای خشکی دارید مطمئن بشید محصول برای موهای خشک و آسیب دیده است.

در خصوص موخوره، بهترین روش درمان استفاده از قیچی و کوتاه کردن بالاترین قسمت موخوره است تا زمانیکه موخوره از بین بره؛ حالا برای این کوتاه کردن باید برنامه داشته باشید؛ هر دو ماه یکبار دو سانت از مو را کوتاه کنید؛ اگر دوست دارید موهاتون را بلند کنید میشه این مدت را به شش ماه کوتاه کردن موها به اندازه دو سانت افزایش داد؛ ولی هرچه این روند زودتر تمام بشه بهتره، بیول پیشنهاد میکنه که هر 6 هفته یکبار دو سانت از موهاتون را کوتاه کنید.

یک پیشنهاد دیگه که بیول به شما داره، برای حفاظت از تار مو باید از آسیب های فیزیکی، شیمیایی جلوگیری کرد و تارهای مو را درست تغذیه کرد. در این حالت بهتره از ترکیبی از محصولات استفاده کنید، از سرم کریستال در زمان خشک نمودن مو جهت جلوگیری از آسیب های فیزیکی وپرهیز  از رنگ یا دکلره کردن با فاصله زمانی کوتاه، از ماسک موی داخل حمام  اسپری دوفاز برای تغذیه موهاتون استفاده کنید.نکته مهم دیگه تغذیه خود شما هم است. استفاده از پروتین های گیاهی مثل حبوبات خصوصا سویا و عدس، مصرف برنج خصوصا برنج ایرانی حداقل ۲۰قاشق در هفته، استفاده از سبوس برنج در غذا خصوصا در سالاد و ماست به شما کمک موثری میکنه.
همیشه یادتون باشه اتو مو کشیدن و سشوار کشیدن باعث خشکی موها میشه، بهترین روش برای جلوگیری از این اتفاق زدن سرم کریستال بیول و ماساژ موها پس از حمام و زمانی که مو دو نَم است و استفاده سشوار یا اتو مو است.

البته قبل از حمام هم میتونید موهاتون را به سرم  کریستال بیول آغشته کنید و ماساژ بدید، و داخل حمام و پس از اینکه شستشوی موهاتون تمام شد از ماسک موی جوانه گندمیا ماسک موی هلو و جوانه گندم استفاده کنید، این ماسک مو با داشتم سلنیوم و منیزیم علاوه بر اینکه جلوی شوره سر شما را خواهد گرفت،با  کراتین هیدرولیز شده موجود  باعث احیا مجدد سلولی موها خواهد شد. این ماسک مو در دوسایز 800 میل و 200 میل وجود دارد.

باتوجه به اینکه در مو خوره غشای سلولی مو آسیب دیده است؛ ویتامین B،A،E، موجود در این ماسک مو به احیای مو کمک می کند.

بعد از حمام برای تکمیل کار بهتره از سرم دوفاز  ایج کنترل اکتیو ضد وز و ریزش مو،حاوی روغن آرگان  که ترمیم کننده مناسب موی فرسوده است، استفاده کنید؛ مواد موجود در این سرم دوفاز با بهره گیری از عصاره گیاه آرگان با خلوص بالا ، این محصول را  به قوی ترین محلول محافظتی و جلوگیری از پیری زودرس مو مبدل گردانیده است ، این اسپری گیاهی تمامی آثار سوء سشوار کشی و حتی اتو کشی را روی مو می زداید،به لحاظ دارا بودن خاصیت مرطوب کنندگی و پروتیین گذاری در قسمتهای تخریب شده مو از روند رشد موخوره کاملاً جلوگیری می نماید و و تاثیر بسیار زیادی برروی جلوگیری از وز شدن مو ، تخریب سلولی و در نهایت فرسوده شدن مو را دارا می باشد ، این عصاره گیاهی ، با بهره گیری از ویتامین E بعنوان قوی ترین آنتی اکسیدان و بهبود بخش جریان خون در ریشه مو ، تغذیه سلولی را به بالاترین حد امکان می رساند.

ولی باز هم بیول به شما پیشنهاد میکنه که حتماً موهای خود را هر شش هفته یکبار کوتاه کنید، تنها راه درمان مو خوره کوتاه کردن اونها است و بقیه موارد ذکر شده تنها به پیشگیری از موخوره کمک میکنه.

رضائی | 1398/08/13
سلام ممنون از رنگ مو وماسک موی بسیار خوب بیول ، میخولستم آدرس نمایندگیهای تهران رو بدونم چون رنگ درخواستی من در فروشگاه شهروند موجود نبود
پشتيبانی سايت
سلام ممنون از انتخاب شما لطفا آدرس محل سکونت خودتون را در تهران برای اینستاگرام بیول دایرکت کنید تا نزدیکترین فروشگاه را به شما جهت خرید معرفی کنند. instagram.com/bioliran ممنون
پيام

پيام