EN
Biol.ir,بیول,7 ثانیه فرصت دارید، فرد مقابل خود را تحت تاثیر قرار دهید.

7 ثانیه فرصت دارید، فرد مقابل خود را تحت تاثیر قرار دهید.

16 مهر 1396 بازدید : 3,989 نظرات : 0
ظاهر شما در ارتباطات روزمره بسیار تاثیر گذار است؛ چراکه تنها 7 ثانیه فرصت دارید فرد مقابل خود را تحت تاثیر قرار دهید، خصوصاً در جلسات کاری؛ اولین لحظه ای که یک فرد غریبه شما را می بیند در ذهن خود در رابطه با شما هزاران سوال و ارزیابی انجام می دهد

ظاهر شما  در ارتباطات روزمره بسیار تاثیر گذار است؛ چراکه تنها 7 ثانیه فرصت دارید فرد مقابل خود را تحت تاثیر قرار دهید، خصوصاً در جلسات کاری؛ اولین لحظه ای که یک فرد غریبه شما را می بیند در ذهن خود در رابطه با شما هزاران سوال و ارزیابی انجام می دهد:

آیا شما فردی هستید که می توان با او ارتباط گرفت یا نه؟ آیا شما  دوست هستید یا دشمن؟ آیا شما قدرتمند هستید یا نه؟ آیا شما قابل اعتماد هستید، می توان روی شما حساب کرد و ... جواب تمامی این سوالات در ذهن فرد مقابل تنها در 7 ثانیه اول برخورد شما پاسخ داده خواهد شد.

بنابراین لازم است در اولین برخود مرتب و با اعتماد به نفس باشید؛ سر خود را بالا بگیرید و صحبت کنید. قبل از ورود به مکان ملاقات نگرش خود را شکل دهید؛ حتی قبل از اینکه به فرد مقابل سلام کنید، یا وارد اتاق شوید یا بالای صحنه بروید؛ مثبت فکر کنید و ملاقات خود را شروع کنید.

(منبع: هفت ثانیه برای اولین تاثیر گذاری.  مجله Forbes)

بیول در این راه و برای داشتن ظاهری مناسب، مسیر جديد را برای ديزاين تارهاي موی پیشنهاد می کند.

به شیوه بیول، آراسته گي موهاي خود را بنگريد:

تعالي بخشیدن به زيبايي ذاتي ، مسیري است كه بیول به قدم گذاردن در آن شما را دعوت مي نمايد .

ژل موي بیول حاوي پروتئین و كراتین هیدرولیز شده است و سرشار از ويتامین B5

ژل Extra Hold بیول علاوه بر استحكام فوق العاده اي كه به تارهاي مو در كلیه حالتهاي دلخواه شما مي بخشد ، با تكیه بر پروتئین موجود در آن به ترمیم ساختار مو مي پردازد ، كراتین هیدرولیز شده موجود در اين ژل آسیبهاي ناشي از آلودگي هاي محیطي وارد شده بر كوتیكول ها ي مو )قشاي محافظ تارهاي مو( را احیا نموده ، زيبايي و استحكام گیسوان را به امغان مي آورد.

ويتامین B5 علاوه بر حفظ ايمنی تارهای مو ، حجمی کاملاً مناسب بروی گیسوان به ارمغان می آورد .

ايجاد دشوار ترين حالتها برروي مو ، با ژل Extra بیول ، اين ژل قابلیت فیكس نمودن تارهاي موي اتو كشي شده و تضمین ايستايي كامل را با توجه به پلیمر هاي فعال خود براي شما به ارمغان مي آورد .

روش مصرف : برای استفاده از حداکثر قدرت ژل ، مقدار لازم از ژل را بوسیله دست و يا شانه تخت برروی گیسوان

خشک استفاده نمايید و سپس با حرارت ملايم سشوار خشک نمايید ، چنانچه نیاز است از قدرت ژل بکاهید ، برروی موی نم دار استفاده شود.

تاکنون نظری ثبت نشده است . شما اولین نفری باشید که نظر میدهد !
پيام

پيام